uppdatering

Sitter på kontoret, ända stället på jobbet där det finns lite värme!

Förra veckan va livet ganska jobbigt! ja va sjuk dom fan och mådde allmänt riktigt dåligt! men som vanligt jobbade jag på i allafall!
På min lektion i fredags morse fick ja låna min kollegas häst Ezkill som går medelsvår dressyr i vanliga fall, det va såå roligt, jag såg ju nästan ut som en riktig dressyr ryttare :D... tack marianne de va en upplevelse!

I fredags kväll efter en as lång och kall dag på jobbet åkte jag å hämtade sara, åkte och hanlade massa gott och sedan var det taco med filmkväll! 

 
Lördagen var ganska seg åkte till mamma o pappa och lämnade bamse sterion som vi skulle ha till syrrans 25 års fest senare på kvällen! efter att jag ätit upp typ allt mamma hade i kylen (haha) åkte jag hem för att göra mig i ordning inför festen, ja provade typ 14 kläningar och kunde typ ha 3 av dom! visst är det kul att jag har gått ner typ 14kg men va fan nu måste jag köpa en ny garderob! aja drog till festen vid halv åtta folk började ramla in och det va jätte roligt!
vid ett tiden mötte ja upp carro på bussen så drog vi till gurra på en annan fest! som var rätt död när vi kom! men vi fick i allafall igång den ett tag!

söndagen var ja döende, sjuk, hostig,snorig, ont i hela kroppen, åkte hem till päronen, kollade tv och fick massa god mat!


pappa och jag försökte få igång skrothögen volvon som vägrar fungera och nu börjar de bli brottom att få igång skiten! min lilla ford fixar inte vintern!


över till lägenheten! nu trivs ja riktigt bra! har fixat o donat så nu är det fint, måste städa lite bara!

xoxo m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0